Sammensæt selv dit teoriforløb

Som elev hos EP Køreskole får du som noget særligt adgang til Teorihold.dk, hvor du selv kan sammensætte dit teoriforløb.

Med få klik kan du vælge:

• Hvilken teorilektion du vil se
  • Hvornår det skal være
  • Hvor undervisningen skal foregå.

Teorihold.dk er et samarbejde mellem os og fire andre sjællandske køreskoler, som alle tilbyder den samme fagligt stærke teoriundervisning – du får adgang til 4.500 teorilektioner på 10 lokationer.

For dig som elev betyder det, at du kan få et teoriforløb, som er fleksibelt i forhold til skole, arbejde og fritid.

Gå til Teorihold.dk

Sådan gør du

Sammensæt selv dit teoriforløb på Teorihold.dk

På Teorihold.dk kan du logge ind og få et overblik over de teorilektioner, du skal igennem i dit forløb. Herfra er det blot at vælge hvilke du vil se, hvornår det skal være, og på hvilke køreskoler.

Du får adgang til 4.500 teorilektioner på 10 lokationer.

Når du sammensætter dit forløb, skal du være opmærksom på, at nogle lektioner skal være gennemført, før du kan fortsætte:

1.

lektion

Kom til en gratis og uforpligtende 1. teorilektion – og hør om EP Køreskole er noget for dig!

2.

lektion

Du skal have gennemført 1. teorilektion.

3.

lektion

Du skal have gennemført teorilektion 2 + manøvrebane.

4.

lektion

Du skal have gennemført min. 2 kørelektioner.

5.

lektion

Du skal have gennemført min. 2 kørelektioner.

6.

lektion

Du skal have gennemført min. 2 x 2 kørelektioner.

7.

lektion

Du skal have gennemført min. 2 x 2 kørelektioner.

8.

lektion

Du skal have gennemført 1 x 2 og 1 x 1 kørelektioner.

More information

Det skal du være opmærksom på

Færdselsstyrelsen har fastsat en række regler, som du skal overholde, når du selv sammensætter dit teoriforløb:

• Du må ikke have køre- og teoriundervisning samme dag
  • Undervisningen må ikke gennemføres på mindre end 14 dage
  • Du må ikke holde mere end 3 måneders pause i forløbet.

Derudover gælder det, at samarbejdet mellem de fire køreskoler kun dækker teoriundervisningen. Den praktiske del er derfor fortsat på den køreskole, du er tilmeldt.